Dop




Nu är jag riktigt trött, fullt upp hela dagen. Och det kändes otroligt skönt att åka iväg och göra något. Mamma var hundvakt åt Gunsi och Mixa. Det var svårt att lämna mina kära fyrbenta och göra något utan dom när man är van vid att ha dom med. Men idag kunde dom tyvärr inte följa med eftersom vi var på dop för Fredriks systerson som döptes. Efter dopen åkte vi till en lokal där vi åt och pratade lite innan vi drog oss hemåt igen. När vi kom hem så möttes vi att två glada hundar som studsade runt fötterna på en. Så nu sitter vi här och lyssnar på musik och ska snart gå och lägga oss. Mixa och Gunsi har redan gått och lagt sig och sover djupt. Förutom Gunilla som stör sig på dom som har sex i lägenheten på övervåningen, vilket jag också gör. Dags att dämpa sig lite och inte skrika så fasligt högt .. usch ! rätt äckligt om ni frågar mig. Tycker ändå man kan visa lite hänsyn. Dom har nu haft sex i ungefär en och en halv timma... suck.
Imorgon ska vi upp på vinden och hämta mina ljusslingor och sätta upp i vårat rum så det blir lite mysigt här. Och inte så kalt. Jag kan ju kanske lägga upp lite bilder senare så ni får se hur det ser ut före och efteråt. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag kan knappt hålla ögonen öppna.

 



Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0