Dagen före doppardagen !



hejhej !!
Jag är verkligen ingen morgonpigg människa .. idag ringde klockan halv 8 och jag var som död och jag tänkte "äh jag skiter i allt jag ska göra idag och bara sover" men nejnej jag vill ut och göra något idag så jag slet mig upp och satte mig lite yrt upp och började sminka mig. Det lättaste först ! nu är jag klar med det och har klätt på mig och ätit lite frukost. Mixa har varit ute och kissat och bajsat (jag vet att ni vill veta :) ), hon hade bara kissat inne i natt och bara en endaste gång !! Framgång!
Idag ska vi åka till skärholmen och inhandla julskinka och en liten gran med mamma och äta lunch där i centrum så Mixa ska till dagiset idag och träffa alla kompisar. Det kan vara bra för henne att leka av sig med sina vänner, tyvär så är Gunilla ledig idag så henne ser hon inte idag. Hon älskar Gunilla så mycket (jag också hihi).
Ljusslingorna är nu uppe och det vart jätte fint. Hittade inte två av samma färg så det vart en rosa och en turkos/lila (?) skulle vilja ha två vita eller två turkos/lila för det är den som jag tycker är finast. Bilder kommer förmodligen på fredag för jag hinner tyvärr inte ta kort och visa nu. Dessutom är kameran på min mobil otroligt kass. Vi ska åka hem till Fredrik idag eftersom det blev så att vi ska fira jul hos honom och nyår hos mig. Det ska  bli riktigt roligt på nyårsafton, vi ska äta middag och  ha det trevligt. Haha kanske inte låter så roligt men jag ser verkligen fram emot det. Nu ska jag se om Mixa en sista gång innan vi ska gå. Skriver självklart med ikväll och så får ni se lite bilder från min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0