Bussäckel och vara försenad..

Har inte haft så mycket tid till att skriva på sista tiden då det är otroligt mycket pluggande. Sen ska Mixa hämtas på dagis efter skolan och det tar sin tid det med så man hinner tyvärr inte. Men på fredag får jag jullov och det ska bli så sjukt jävla skönt så det är fan galet haha. Lördag och söndag så är det stora stockholm som gäller. Ena dagen ska Camilla med och gå runt och glo :) det ska bli jätte roligt. Usch va törstig jag vart helt plötsligt .. måste nog gå och hämta vatten sen .. iallafall, idag var bussen försenad som ALLTID och vi fick springa som in i helvete för att hinna med tåget. Snäll som jag är så håller jag upp dörren till alla som kommer springande som vill in, nästan alla hann med bussen förutom dom som gick från bussen till tåget som jag tyvärr inte kunde vänta på eftersom han som körde tåget höll på att bli galen på mig, men sånt är livet! 
Imorgon slutar jag tolv vilket är jätte skönt så vet inte om man ska hämta mixa tidigare eller hitta på något innan man hämtar henne .. får se om det är något som måste göras innan. Nej nu ska jag gå och dricka för att sen borsta tänderna och sova för imorgon ska vi upp tidigt !
Puss Sophie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0