Beslutsångest

Godmorgon!
Väcktes som vanligt av att någon ska hoppa på mig vilket irriterade mig otroligt eftersom jag tänkt sova ut idag. Gick ändå och la mig vid halv ett? men nejnej då väcker älsk och Gunilla mig. Tack !!!
Som förlåt fick jag frukost på sängen, tack. Idag ska vi städa och göra det lite julfint (har en ljusstake och stjärna redan men det är lite tråkigt). Imorgon ska Gunsi hem igen, jag kommer sakna henne så. Sen är det snart julafton och har lite smått beslutsångest över vart jag ska vara. Om jag ska vara hos älsk med hans familj eller fira julen med älsk och min familj som jag inte gjort på flera år. Vad tycker ni? .. ah va jobbigt. Nyår ska vi iallafall fira med min mamma och pappa för att äta god mat och glo på lite fyverkerier. Kommer bli jätte mysigt. Jag och älsk har suttit och tittat på systemkamera lite och planerar att köpa en snart. Så det blir lite finare bilder som är roligare att titta på och komma ihåg. Min mobilkamera är inte den bästa. Nu hade jag tänkt gå och göra mig ordning så jag kommer igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0