-

förstår mig inte på dig ibland, inte alls. Du gör mig så jävla ledsen när du säger som du gör. Och att jag inte tänker lägga mig i hur du behandlar min hund kan du ju bara glömma !! jag säger precis vad jag tycker, det får du acceptera. Sluta behandla mig som en idiot och börja lyssna när jag säger nej. Jag orkar inte tjaffsa med dig hela tiden, snälla lägg ner nu. Och det du gjorde igår kommer jag aldrig förlåta, du har aldrig gjort mig illa innan.




Ni som inte har med det att göra behöver absolut inte ta åt er :), behövde bara då det ur huvudet och tänka på något annat. Går runt och nyser och har snart slösat en hel toarulle haha. Ska ut och handla mjölk som jag behöver till lunchen. Sen ikväll ska vi titta på film och äta maräng swiss (tror det stavas så), så får man göra när man är förkyld, tycker iallafall jag. Snön smälter ute nu vilket är synd, visst jag vill ha sommar nu och värme, studenten och massa vackra sommarbilder att lägga ut. Men det blir så otroligt blött ute och mina skor läcker tyvärr in, skulle man köpt ett par skor igår? hmm. Vill använda min nya väska också som jag köpt men det får vänta tills man ska någonstans längre än till affären. Ikväll ska vi se twilight och sexdrive (en komedi). För er som inte sätt twilight än då måste ni se den, fast jag vet att otroligt många har sätt den. Går nog och handlar när Mixa har vaknat, eller om hon får stanna här och vi går ut en promenad med henne efter lunchen.. hmm.. så får det nog bli. Bäst att jag skyndar mig då så hon sover när vi går. Chingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0