Trååk

jag tänkte .. eftersom jag ändå har så tråkigt så kan man slänga upp en lista som jag snott av Eveline :)

Vad heter du? Sophie
När är du född? Maj 1991
Var är du född? Karolinska i huddinge
Vad har du gjort idag? Varit inne i gamla stan med Fredrik
Vad gjorde du igår kväll? Städade
Vad vill du helst ha nu? En hund ..
Har du nytvättat hår? Yes
När blev du fotograferad senast? Idag, inne i stan tror jag
Hur många speglar finns det i det rum du är i nu? En helkropps spegel och säkert flera små.
Var är du nu? I vardags rummet
Har du bråkat med någon idag? Säkert
När var du i en affär senast? Idag, inne i stan.
Mötte du någon du kände då? Nej, inte mer än den jag hade med mig.
När fick du senast en present? Längesen (?)
Av? Minns inte
Vad drack du senast? Vatten med is och lime
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? Nej, inte förutsom älskade Fredrik <3
Goth eller Pop? Inget av de typ ..
Hardcore eller Hiphop? Hip hop
Vad vet inte många om dig? Hur otroligt dåligt jag mår över mig själv
Hur många lampor har du i ditt rum? 2 fungerande
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Randiga
Vad tycker du om Sex & The City? Det är helt okej !
Längtar du till din nästa födelsedag? Det kan jag inte påstå.
Vilka språk kan du prata? Svenska, Engelska, lite franska och lite finska ..
Skulle du kunna ha silikonbröst? Nej
Hur många hål har du i öronen? 3 stycken
Vem pratade du med senast? Fredrik
Vad pratade ni om? hmm .. kan inte minnas
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 5 stycken
Äger du en iPod? Japp
Skulle du hellre ta bilden än vara med på den? För tillfället så tar jag hellre bilden
Vilken var den senaste filmen du såg? På slaget tolv
Har några av dina vänner barn? Ja, snart.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då? En hund
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Popexpressen, bergodalbanan och katapulten.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Jag vet att folk gör det
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja.
Hur många syskon har du? Två
Äger du några band T-shirts? Nej.
När flög du senast? Längesen
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercings? Ja.
Vad har du med dig in på bion? Pop corn och dricka.
Vilket personlighetdrag är ett måste hos din partner? Snäll och romantisk
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 timmar kanske ?
Äter du frukost dagligen? Ja, oftast.
Är dina dagar fullbokade & stressiga? Ibland
Hamnar du ofta i trubbel för att ha pratat på lektionerna? Nej
Vilken är din favoritfrukt? persika eller aprikos
Vad var det senaste du åt? Toast
Gillar du senap? Bara på julskinka, annars nej.
Sover du på sida, mage eller rygg? Jag ligger inte still på natten, rullar runt ..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag vet inte riktigt ..
Tycker du om att krama folk? Ja det gör jag.
Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0