Yaaaaaaay snart är det höst !

jag kan inte låta bli, jag länktar tills det blir höst och vinter till allt mysigt och alla fina höstkläder. I vinter ska det införskaffas en ny vinterjacka, stövlar, halsduk och vantar. Sen kanske en kofta om jag hittar den jag vill ha. Sen vill man att tiden ska gå fort tills nästa sommar då det planeras att skaffa hund om allt går som det ska. Det går nog fort nu sista året på gymnasiet sen är det bara stå på sina egna ben och skaffa sig ett jobb så man har råd att försörja sig och sin nya flockmedlem =)
KAN KNAPPT VÄNTA !!

Anyway, har typ suttit och lagat älsks byxor hela dagen och är ännu inte klar. SUCK ! trodde det skulle typ ta en kvart, men jag hade fel.
Imorgon ska jag gymma och så, ska bli så jävla skönt !
Blir väl av att sy hela natten hahaha, det hade varit roligare om det hade blivit något fint av det som typ en halsduk eller mössa av det. JAJA !
Jag ska lägga upp lite bilder på saker jag planerar mig till att köpa till vintern. Alla höstkläder börjar komma ut nu, det gäller att vara först !

Nu ska jag titta på 2 1/2 men och hund coachen om en kvart.
Skriver mer imorgon eller kanske ikväll.
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0