Ung08, singingbee och proffs som man är !

Det har varit en jätte rolig dag med otroligt mycket att göra. Först och främst så åkte vi till kungsängen och mötte älsks pappa som skjutsade oss till särby för att hämta busskort. Snacka tomt på folk ! Det var några lärare där och två elever förutom vi som hämtade busskort. Sen fick vi skjuts tillbaka till kungsängen där han släppte av oss och jag gick  bestämde mig för att köpa plus kort. När vi hade fixat det så drog vi oss till pizzerian för att äta lunch innan vi drog oss till tågen för att åka tillbaka till huddinge. När vi var i karlberg så kom jag på att det kunde vara kul att kliva av i centralen och gå till kungan och kolla in ung08 så det gjorde vi. Så vi gick runt där och tittade på allt som fanns att göra. Vi köpte en varsin tshirt och fick nått ung08 band. När vi gått runt där ett tag så gick vi tillbaka mot centralen där vi också mötte några som delade ut gratisbiljetter till singingbee. Vi kom iallafall till tcentralen och kollade på när dem skulle dansa med truck och alla olika stånd som var där. Då det också började spöregna så vi beslutade oss för att dra oss hemåt. När vi kom hem så ringde vi först och beställde våra biljetter till singingbee. Så den 6 september så ska vi dit. Älsk ville klippa sig och vi hade gjort av med alla pengar så han frågade om jag ville klippa honom och jag som inte har klippt folk förut tvekade lite men sa sen att det kan jag väl försöka med men han var tvungen att lova att inte bli sur om det vart fel, men var ganska säker på att jag skulle klara av det. Och det vart skiit bra :D både mor och älsk tyckte det vart bättre än när han gått till frisören så det var jätte roligt att höra. Och tur för honom för den delen haha !
Nu ska jag nog gå och lägga mig, upp tidigt imorgon och gymma.
PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0