Tiden bara rusar förbi

Jag älskar dig gullet


Snart har jag och Fredrik varit tillsammans i 2 år, det är sjukt hur snabbt tiden går. Känns inte alls som om det var så längesen jag berättade hur jag kände för honom och jag minns den dagen vi vart tillsammans som om det vore igår. Och jag är fortfarande lika lycklig nu som jag var då, och mina känslor för honom har bara växt. Det finns ingen som känner mig så bra som han gör. Ingen förstår mig på samma sätt som han gör. Är otroligt tacksam som får spendera mina dagar med honom. Han är den rätta för mig, det är jag säker på.

Tack för att du finns älskling, jag älskar dig nu och föralltid ! <3
PUSS Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0