STRESS !

Gymma idag igen, fyfan va skönt !
Har så sjukt mycket att göra så jag vet inte var jag ska börja och hur fan jag ska få ihop allt. Jag måste åka till min praktikplats och se till så jag hittar dit på tisdag. Måste till äckelsäby och hämta busskort så jag kommer någonvart. På fredag fyller älsks mamma år och då måste vi vara där. Då jag även ska träna. I helgen så ska vi fira älsks mamma igen .. då min pappa fyller år och jag måste vara där hos honom. Och någon av dagarna ska jag även träffa min syster som nyligen fått barn och det är ett måste. Sen är det ung08 och thevoice som jag också hade velat gå på. Jag har ingen aning hur jag ska få ihop allt .. får väl prioritera vissa saker före andra saker eller nått ..
Blir väl besöka praktikplatsen imorgon, sen direkt till kungsängen och äckelsäby för att hämta busskort. Sen tillbaka till huddinge och äta middag. På morgonen på fredag gymma och sen till kungsängen och säga grattis till fredriks mamma. Sen tillbaka till huddinge och gå på thevoice. Helgen vet jag inte riktigt hur det kommer att bli och vilken dag saker och ting händer. Söndag ska jag iallafall vara med pappa och älsk för då fyller han år ! Prioritet 1 tycker jag iallafall..
Har tagit många timmar för att tänka ut hur allt ska funka. Många timmar utan sömn.

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0