Särbyholms naturbruksgymnasium = SÄMST !

Helt och hållet slut, far runt som en stucken get om dagarna. Snart är det över och skolan börjar, både skönt och helt förjävligt. Har ingen lust att träffa ragatan, nämner inga namn. Men ska bli skönt att se att tiden går och man snart går ut och slipper helvetet. Dom som planerar att börja på säbyholms naturbruksgymnasium, kan börja tänka om för sämre skola får man leta efter.. vilket kommer ta låång tid för det finns nog inge sämre. Det finns inge bra med skolan, inte ett skit. Nog om skiten ..
Snart är det helg, älsk och jag planerar att gå och kolla på hunddressyr på lördag och på söndag gå på bio i kungenskurva eller kista (?) vi har inte bestämt film och så än men vi får se vad det blir. Det ska bli mysigt. Praktiken går väl bra, jobbigt att hålla på att jobba när man är sjuk och har allergi. Men det får funka, eftersom skolan inte lät mig byta praktikplats. De är dock skitjobbigt utan älsk, är så van att ha honom vid min sida om dagarna och nu ska man helt plötsligt börja kommunicera med folk utan honom .. går inge vidare. Tycker inte om att prata med folk och 90 % av dom jag träffar är skumma och helt idiotiska. Ser inte en enda normal människa om dagarna typ .. man behöver väl sätta sig på psyke i något annat land efter det här .. ! JÖSSES
Har inte gjort ett skit roligt den här veckan eftersom vi typ äter och sover när vi kommer hem och annars är det bara praktiken som är typ ett tråkigt tidsfördriv.
Nu ska jag umgås med min helt underbara älskling <33 som jag saknat så sjukt mycket.
PUSS

Kommentarer
Postat av: cissi

Haha jo tack jag vet:P

okej trevligt att du skickade en kommentar :)

2009-08-29 @ 20:12:09
URL: http://cissou.blogg.se/
Postat av: HILLUS

Han har fått nackspärr så därför går han med nackkrage.

Och såren är faktiskt finnar, hahah :p

2009-08-30 @ 13:59:14
URL: http://hilluus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0