Morgon stund har guld i mun

Hejhej .. nu är jag nästan helt frisk. SKÖNT !
Är också tillbaka på pratiken så är helt slut, och jag är inte morgon pigg ..
Har väl inte gjort så mycket annat än att städa idag, trist.. men men !
Veckan går väl hyfsat fort sen är det bara en vecka kvar. Sitter och tar det lungt och lyssnar på musik och myser lite med älsk, som sitter och spelar på min mobil (?) haha..
Helgen har varit absolut helmysig, har inte bråkat ett skit med älsk och vi har typ bara mysigt och tagit det lugnt eftersom vi båda har varit sjuka. Vi har legat och kollat på Van Helsing, Ice Age mm Sen var det ju the green mile på tv här om dagen men då somnade älsk i soffan .. så vi gick och la oss istället för att se snyft slutet som jag alltid bölar till .. och jag är ingen som brukar sitta och grina till filmer.
Ska nog krypa ner i sängen och mysa med älsk snart, myyyyyyyyyysigt !

PUSS Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0