Lite blandade bilder från min sommar

som avslutning på den sista dagen på sommarlovet tänkte jag slänga ut lite blandade bilder från sommarlovet. 7


Vi åkte in till gamla stan över dagen och gick runt där och tittade i solen, vilket var jätte mysigt. Och det var nog mer turister än stockholmare där..


Våran dag i märsta avslutades med en drink ute på krogen


När vi hade varit en hel dag i vaxholm så avslutade vi det med att åka förbi virabruk där jag även lyckades skämma ut mig rejält genom att halka på det blöta gräset, haha ! men den bjöd jag naturligtvis på.


På Viking Line Cinderella på morgonen efter frukosten.



Här är vi i Trosa och strosar omkring i sommarvärmen.



I Mariefred, där det faktiskt var rätt dött.



Vaxholm, det var super roligt att vara där, fanns jätte mycket att se på.



Hemma hos Camilla och busar med hennes nykomna corso valp Emma, söt som socker.



Vi var på ung08 och kulturdagarna(?) inne i stan härom dagen. Där dom höll på med dans med truck.

Kommer kanske lite mer bilder senare men ska kolla om det finns några kronor till någonting att dricka. Puss Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0