Hinner med mycket på samma dag.

Släpade mig upp vid typ 10 idag, ställde på alarm eftersom vi hade massa grejer att hinna med under dagen. Och är förvånad över att vi hann göra allt som var meningen att vi skulle göra. Först åkte vi och kollade vart min praktikplats ligger så jag hittar på tisdag när jag ska dit. Sen tog vi tunnelbanan till t-centralen och kollade lite till på ung08 och det var typ ännu mer folk än vad det var igår. Gick omkring där ett tag och snackade sen drog vi till huddinge för att gymma vilket var skitskönt. Gymmade nog ganska länge, men vid 18.00 så åkte vi hem och lagade middag, hackade och skalade typ skit mycket potatis sen gjorde vi hemmalagad pytt i panna med ägg, muuuuums !
Så nu sitter vi här och kollar på the island, har sätt den skit många gånger men det kvittar.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0