Griffon Petit Brabancon

det var meningen att vi skulle träna igår men eftersom gymmet är obemannat så är receptionen bara öppen ibland och igår var den stängd så ska dit på måndag istället. Så vi fick åka hem igen. När vi var hemma så fortsatte jag mitt projekt med att laga Fredriks byxor, precis när jag vart klar ringde mamma och frågade om vi kunde möta henne i huddinge och handla och det gjorde vi. Åt på donken och handlade mat. När vi kom hem så satte jag mig och planerade massa inför hunden så man är förberedd, det är inte världens billigaste med allt som behövs så det är lika bra att börja planera redan nu. Skrev upp lite tillbehör som behövs som leksaker, koppel, bädd mm vart en lång lista. Kollade runt på lite olika hundraser eftersom jag vill ha två hundar. Hittade en ras som är precis det jag letat efter (förutom Tollaren såklart), vill ha en liten hund också. Så det är en Griffon Petit Barbancon, slänger upp en bild snart. Är jätte lycklig över att jag hittat just det jag letade efter. Men nu är frågan vilken hund är bäst att skaffa först ? HJÄLP !
Sitter också och kollar böcker som jag behöver, vart också en riktigt låång lista. Bara hundböcker, allt mellan klicketräning och hundpsykologi.
Jag är sååå lycklig !
Vi har också börjat konstruerat en hemsida, den blir jätte bra. Men i framtiden så blir den nog lite mer proffesionell tror jag haha. Den är fortfarande under konstruktion men klicka på länken så kommer du direkt till hemsidan :)
Tassen - Länken öppnas i nytt fönster. Lämna gärna ett avtryck i gästboken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0