Lovet bara rusar iväg !

hejhej !
snart är påsklovet slut, har gjort rätt så mycket ..

Lördag: Firade påsken med älsk och några i hans släkt. Älsks moster och hennes man kom och sen var det hans föräldrar och syster och hennes typ rocka billy pojkvän :S. Vi åt god man och drack. Satt på balkongen och glassade ett tag. Vi dansade och dem flesta var rätt så onycktra. Mycket tjaffs blev det och kvällen slutade med att jag fick ta hand om min pojkvän som blev allt för full .. KUL !
Söndag: Bakis dag typ, skit fint väder var det iallafall så vi gick ner till centrum och handlade lite och gick och pratade ett tag. Faktiskt jätte mysigt. Jag var den enda som inte var särkillt bakis, lite huvudverk men jag klagade inte på det. Den försvann efter inte så lång tag. Tog det rätt lungt eftersom älsk inte var lika pigg som mig.
Måndag: Tränade och tog en promenad minns jag att vi gjorde .. sen minns jag fan inge mer ..
Tisdag: Vi hängde med Joakim som skulle tauera sig på house of pain i hornstull. Tog typ tio minuter, jag trodde det skulle ta flera timmar men haha jag hade fel. Sen åkte vi till söder för att åka till haninge och sola. När södertälje tåget kom så ångrade vi oss och tyckte att vi skulle sola i huddinge istället så det gjorde vi. Sen kom vi hem och lagade mat och fixade.  
Onsdag: Tränade typ hela dagen. På kvällen/eftermiddagen kom pappa över med glass och ville fika. Vi satt och pratade och diskuterade som vi alltid gör när han är här. Mamma och pappa kom överrens om att dem skulle ut på krogen någon dag vilket förvånade mig.
Torsdag: Tränat och ska snart till pappa och fika med fredrik.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0