Geting fobi

är såjävla irriterad på allt och alla, gaaah !
till och med älsk är på mig och är irriterad på mig, så antagligen äre mig de är fel på men då får jag väl stå ut med det för jag är den jag är tyvärr. NI FÅR STÅ UT MED DET, haha !
jag har extra matte om 25 minuter, bara för jag har svårt med matten. Men jag skulle få godkänt nu iallafall om jag bara var på lektionerna så de är väl bara stå ut. Matten är till klockan 18.00 och då ska jag hem och äta för jag är sjukt hungrig måste jag verkligen säga. Suger i hela magen, ska iallafall försöka stå ut.

De har varig galet skönt väder idag och det är till och med insekter och blommor som har kommit fram. Det kommer säkert komma mer snö nästa vecka eller nått bara för att jag faktiskt är glad över värmen. Det ända är att jag är livrädd för getingar, och det vart värre förra året än någonsin. Skulle egenligen behöva hjälp med att få bort fobin för att jag vågar knappt vara utomhus på sommaren när det är som varmas pga alla getingar. Lider verkligen av de.. någon som har något tips ?

Idag har vi iallafall fixat med akvarium större delen av dagen. De har gått jätte bra, mätte pH-värdet på vattnet i fredriks och mitt akvarium. De va roligt, då har man lärt sig något nytt. Har plastat in massa fakta om fiskarna som finns i akvariet också, förra gången jag skulle göra det så råkade jag ha sönder laminerings maskinen så skolan fick köpa en ny *ops*. Lite pinsamt. Men om skolan hade gått ut med rätt information om maskinen så hade det faktiskt aldrig hänt. Så nu hade det kommit en ny maskin och den här gången vart det minsan rätt !

På fredag ska älsk och jag åka till haninge centrum och jag ska handla skor. Sen ska vi åka och sola någonstans i haninge, hoppas fan att jag hittar dit. Och om det är bra så ska jag nog börja sola där en gång i veckan så man får en fin solbränna. Ska köpa gymkort också så man blir av med fettet ! Har trappat ner på maten redan, antagligen därför jag har sån jävla huvudvärk hela tiden.  Vill man vara fin får man lida pin ! sådeså ..
Ska kolla på skor också, slänger upp en bild senare. Vet inte om det blir några från stadium eller footlocker. Om jag inte hittar några jag vill ha i haninge så får det blir av att åka till skärholmen på lördag istället. Får se..

aja ska gå upp till min lektion nu. Har skrivit allt de här på en kvart, känner mig ganska seg .. haha !


with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0