Solbränna

nu har vi kommit hem från haninge.
Det var trevligt i haninge faktiskt, först så gick vi till haninge centrum och kollade på skor. Hittade inga bra så åker till skäris imorgon och kollar på footlocker istället. Köpte sminkborttagnings medel och pengar till min mobil. Och alla som känner mig, på måndag så använder jag comviq också, men hör av er till mig på något sätt om ni vil ha nya numret. Annars har jag kvar 3g telefonen också ifall ni nöjer er med det :)
iallafall, efter vi hade gått runt lite i centrum så gick vi och solade på solakuten i haninge, så jävöa skönt !
Solade bara en kvart första nu eftersom det var extremt längesen jag solade sist. Ska sola varje fredag så man får en fin solbränna.
Har precis ätit en sallad till middag, jätte gott. Åt sallad igår också men en annan sort. Försöker äta så sund mat som de bara går.
Ikväll klockan 22.15 ska vi se på fight club på kanal 5, älsk vill se den. Själv har man sätt den ett antal gånger men den är bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig.

with love snuttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0