Min cykeltur gick åt helvete !

alltså jag vet inte om jag berättade om att jag och fredrik skulle cykla till huddinge centrum för att handla igår. Men iallafall det skulle vi, det var rätt skönt att cykla dit, lite varmt dock. Vi kom dit och möts av tusentals folk. Vart jätte förvånad men det visade sig att det var typ huddinge dagen. Det var massa grejer där, man kunde göra sin egen fågelholk, huddinge politikerna var där, gamlingar som dansade någon finsk dans, gratis ballong och popcorn .. allt ! Vi gick runt lite och kollade och sen mötte vi Joakim vid intersport, gick in och handlade middag på rätt pris. Så var de då att vi skulle cykla tillbaka också ...

Vi började cykla och det var jag som skjutsade Fredrik tillbaka, vi cyklade rätt länge tills jag inte orkade cykla längre så Fredrik tog över. Vi han åka kanske 500 meter så får cykeln för sig att hoppa till så min fot åker in i hjulet och vrider sig så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Så jag bara skrek AAAAAAAAAAAAAAJ helt rakt ut, man kan ju undra va folk tänkte om de var någon som såg de. Cykeln stannar när min fot inte kan vrida sig så mycket mer, jag lirkade ut foten och svalde klumpen av gråt jag hade i halsen. Älsk såg jätte rätt ut när han såg hur ont jag hade. Satte mig ner på marken och tittar upp så helt plötsligt står det en bil där ett par satt och frågade om vi behövde hjälp och de kan man säga att vi behövde. Cykeln var sönder och jag kunde inte gå. Så jag fick skjuts upp till visättra centrum där jag mötte joakim som hade åkt moppe till visättra. Medans stackars älsk fick försöka gå med cykeln upp till visättra. Det var inte så jätte långt men ändå. Det är svårt med en sönder cykel. Joakim såg smått förvånad ut när jag kom där med bara en sko på mig och haltade haha. Så han fick springa ner och hjälpa älsk med cykeln medans jag satt där som ett fån. Snacka dum jag kände mig.
Var på akuten idag och dem sa att det var en stukning men dem har haft fel förut och de där skulle jag verkligen inte kalla en stukning jävla idioter, jag har stukat foten förut och det känner fan inte såhär. Dem rönka och höll på att vrida på foten, tänk lite JAG HAR CP ONT då vrider man ju för i helvete inte på foten ..

Fick inga kryckor eller någonting så får försöka hoppa på ett ben till skolan imorgon .. ska bli SÅ kul !
vilken perfekt dag !
with love snuttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0