6/4 - En snurrig men solig morgon med humöret på topp !

ska snart dra mig iväg till bussen och åka till skolan. Sov hos mamma idag och då måste man gå upp tidigare. Så jag vaknade ett tiotal gånger och trodde jag hade förstovit mig. Men den var typ en kvart efter att jag kollade sist. Så höll jag på tills klockan var tio i sex då jag bestämde mig för att gå upp. Nu har jag sminkat mig och fixat håret. Håret var riktigt förjävligt idag måste jag säga. Så det vart solglasögon som får hålla de uppe så man inte ser ut som en afgahnhund..
Just nu sitter jag här och lyssnar på Flo-Rida Ft. Casely - Right round (remix) och har inte så mycket annat att göra. Resten kan jag göra precis innan jag går.
Vet inte riktigt vad jag har för lektioner idag, har för mig vi har svenska och ekologi iallafall men ingen aning om när. får fråga någon sen eller nått.
Nästa vecka är det påsklov, skönt ? joja de är det. Men det blir så dött ingen fantasi på vad man kan göra för något. Ska umgås med Mikaela en dag och sen  träna och sola. Sen vet jag fan inte. Någon idé ?
with love snuttan


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vara med mig?

2009-04-06 @ 15:05:13
Postat av: Anonym

det var en bra idé, men har du lov samma vecka som mig? isåfall är det ju bra ! :) <3

2009-04-08 @ 08:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0