3 april 2009

happ, idag ska jag då till haninge. Ska sola på solakuten också men det står två olika adresser så vetefan vart jag ska men det ordnar sig nog. Har varit i haninge innan så man har lite hum om vart allt ligger. Ska förmodligen flytta till tyresö när jag går ut skolan har jag kommit underfun med också så då lär man sig mer om vart allt ligger runt där. Love it !
Ska gymma ikväll också om jag hinner, ska köpa gymkort idag, tänker fan inte se ut som nån jävla fläskdoris.
Har redan slutat men pallar inte åka så jävla tidigt är så jävla trött så kan sitta här ett tag till.
Ska träffa fredde (inte min pojkvän) också eftersom han är här idag och träffar sin flickvän så ska över till ett av elevhemmen här på skolan och säga hej.

Vaknade vid två inatt och trodde att jag hade försovit mig, så kollade jag på klockan så var den bara två och jag var jätte pigg. Hade lätt kunnat gå ut och springa en runda. Hade varit skit skönt.

Anyway ska gå och äta lunch snart, skriver mer ikväll om min runda i haninge.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0