24 april 2009

nu sitter jag här i huddinge med älsk och dricker jordgubbs smoothie, jätte gott.
Idag hade vi bara en lektion, hundkunskap. Men den är från 08.25 - 13.45 men vi fick sluta halv tolv idag så det var skönt. Vi satt och lyssnade på våran lärare som babblade om mentalitets test eller något sånt .. satt mest och spelade på telefonen. Tröttnade på att lyssna efter 3 timmar typ. Förståeligt.
Var meningen att vi skulle ha min kompis hund Tova med oss också men hon vart så stressad av allt folk att hon kräktes så hon fick vara på hennes rum istället och ta det lungt .. stackars liten.
Fick mina pengar av Felicia idag eftersom jag sålde min telefon till henne, så nu är frågan vad ska jag köpa för mobil. Funderade på antingen en HTC diamond touch eller en sony ericsson W902, vad tycker ni? jag har iallafall beslutsångest så det skriker !
Nu ska jag kolla på americas funniest home videos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0