2 April 2009 - en bra start på dagen

har precis haft idrott och för en gång skull så var det faktiskt as roligt. vi gjorde styrke träning och nån sorts spökboll. Våran idrotts lärare Helena var på kurs idag, så Billy (är skolans "datatekniker") ersatte henne och de var mycke roligare nu. Han tar det inte på lika stort allvar. Såklart så ska vissa börja tjaffsa om att folk fuskar som alltid, men det är bara skita i. De orkar jag inte lägga mig i.

Ska till jakan med älsk idag, han ska till banken och hämta ut sina pengar. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra mer. Kanske tar en snabbdusch ikväll.
Veckorna går bara snabbare och snabbare, fan snart är det helg igen. Sen försvinner nästa vecka så är det helt plötsligt lov. Jösses !

Nu ska jag nog gå upp till lektionen, skriver kanske mer senare eller imorgon.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0