Är iallafall på bra humör !

jävla skit grej och inte funka, ändrade texten så den skulle bli snyggare .. så tog det en vecka sen är det en annan jävla ful stil på texten som jag inte alls har valt. VAD ÄR FUCKING PROBLEMET ?!

blev väckt av min mobil imorse då jag fick meddelande av pappa, han skulle in till skärholmen och titta på skor. Då ville jag och gos följa med och också titta på skor.. så det gjorde vi. Det vart däremot jävligt stressigt på morgonen för vi skulle vara i skärholmen två och en halv timma efter att vi satte oss upp i sängen, sen är det en bit att åka från älsk också, det tar en timma in till skärholmen. Så det blev att slänga på sig alla kläder och sminka sig fort som fan, äta två snabba mackor sen åka direkt. Vi var där vid halv ett och tog en cigg sen kom pappa.
Kollade lite inne på indiska och så. Sen gick vi till footlocker där pappa skulle handla sina skor och jag kollade på dom jag ville ha, såklart så fanns dom bara i herr storlekar -_-' som vanligt med min jävla otur.
Så vi gick vidare och kollade på stadium, där fanns dom så dom köpte jag plus en fred perry väska som jag hittade där. SKIT SNYGG !
Slänger upp bilder sen ..
Sen kollade vi på bolagret och jag hittade massa saker jag ska köpa tills älsk och jag flyttat hemmifrån.. men det får jag köpa då. Nu får man inte plats med något.
På vägen hem klev vi av i flempan och köpte lite middag och frukost med oss hem. Så nu är vi ätit pasta carbonara och så. Pappa kom över och fikade med oss och kollade på film (rosa pantern med agent cluseau), hysteriskt !
Är jätte rastlös och mår lite illa.. känner mig kind of orolig. Vet inte varför..
Aaja, kanske ska lägga mig ner och vila ett tag så kanske det går över, kanske är lite stressad.

With love Sophie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0