30 December 2008

yoo fuckers !
vaknade typ halv 11 idag har sovit rätt skum sömn inatt, vaknade i natt och mådde rätt så illa och ont i magen, älsk mådde också illa men det lät som han mådde dåligare än jag gjorde så jag kollade så han somnade om igen. Tog typ en timma innan jag somnade om. Så har väl sovit sådär men det funkar. Har ätit lite tortellini och sminkat mig.
Om en timma ska vi åka med pappa till farmor och äta lite och så. Trevlans !
Imorgon är det fan nyårs afton, tiden går jävligt fort. Minns förra nyår as bra liksom. Känns som om det inte var ett år sen sist, möjligen några månader. Vi ska fira nyår hos älsk med hans familj, vet inte riktigt vad vi ska göra och så men det blir mysigt. Sen är det bara åtta dagar kvar till skolan, trist ! Hatar skolan, speciellt en viss lektion. Men vet inte om jag kommer vara där första veckan eftersom jag inte tänker vara med på jouren, ingen kan tvinga mig. Om dom ska hålla på att tjaffsa kan dom sätta ig på mig i den kursen så tentar jag av den sen. Pallar inte tjaffsa jag gör som jag vill.
Hade en förjäävlig dröm häromnatten, fyfan tänker fortfarande på det. Man blir typ deprimerad (?)
Ska packa det sista snart sen drar vi iväg. Kanske hinner ta en cigg emellan också, SÅ JÄVLA röksugen !
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0