19 December - 2008

älsk

hejhej !
asså är så jävla mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Åt för snabbt..
fick min julklapp från mamma och pappa iförskott eftersom jag inte ska fira jul hemma, fick en Ipod Classic 120 gb ! Så sitter och för över filmer och sånt till den. Tog flera timmar innan jag förstod hur man skulle göra med filmerna men nu är det enkelt. Om någon timma ska älsk och jag träna breaking, han håller på att lära mig. Tur att det är han som lär mig och ingen annan så jag inte behöver vara orolig för att jag ska skämmas om jag gör fel. Skulle vilja bli lika duktig som han är. Imorgon ska vi också träna lite till eftersom vi har fuskat lite innan. Mamma har precis gjort i ordning julskinkan så det står och svalnar. Imorgon blir det lite julmat och så pga att jag firar jul hemma hos gos i år. Ska ta mycket bilder som jag slänger upp efteråt.
Ska nog lägga mig och vila nu och försöka smälta middagen. Åt tortellini med chilli/ost sås. Muums !
Skriver mer senare ikväll.

With love Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0